Ponnistus T07-08 etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja Helsingin piirisarjassa futsal T11. Joukkueeseen kuuluu 50 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Kallion ja Sörnäisten alueella toimiva Helsingin Ponnistus on yksi nopeimmin kasvavista helsinkiläisistä jalkapalloseuroista. Palloliiton Helsingin piiri valitsi Ponnarit vuoden 2017 nuorisotoimintaseuraksi.

Vuodesta 1887 alkaen yhtäjaksoisesti toiminut Helsingin Ponnistus on maamme toiseksi vanhin urheiluseura. Otamme uusia pelaajia joukkueeseen. Voit tulla mukaan, milloin tahansa ja harjoitella joukkueen mukana kuukauden ilman maksuja tai muita velvoitteita!

HARJOITUSAJAT TALVIKAUDELLA
Ti 17.30-19.00 Haapaniemen kenttä, tekonurmi, Haapaniemenkatu 2
Pe 15-16 Kallion Urheilutalo (futsal)
Su 15.00-16.30 Haapaniemen kenttä

TYTÖT 2007-2008 SYNTYNEET (T07-08)
Valmentajat: Pinja Rekola, Luukas Keränen

Joukkueenjohtaja: Katariina Kivistö-Rahnasto, katariina.kivisto-rahnasto(at)uniarts.fi, +358 45 6578264.

Joukkueella on myös yhteinen s-postiosoite t0708(piste)ponnistus(miuku)gmail(piste)com. Täältä tavoitat joukkueen johdon: Katariina Kivistö-Rahnasto (vastuujojo), Pinja Rekola (päävalmentaja), Tapio Hopponen (jojo/varusteet), Taru Weckroth (jojo) ja Jari Weman (huoltaja)

Joukkueessa on on eritasoisia pelaajia, joten jokaiselle löytyy oman tasoisia joukkuekavereita. Lapsen toisen lajin samanaikainen harrastaminen ei ole ongelma, vaan jopa melkein toivottavaa! Toiminta on pääsääntöisesti Ponnistuksen omalla kentällä Haapaniemenkadulla, johon on hyvät liikenneyhteydet.
Ponnareissa on kiva pelata!

Lisätietoja tämän sivun alalaidassa.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 2 kuukautta sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Ponnistus T07-08: kokoonpano